Co to takiego jest pompa hamulcowa?
Pompa hamulcowa to nierozłączna składowa układu hamulcowego. Jej niesprawność jest zagrożeniem dla bezpieczeństwa kierowcy oraz pasażerów. Zadaniem maszyny pompującej przewodami płyn hamulcowy do hamulców jest wytwarzanie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, jaki następnie jest tłoczony do cylinderków hamulcowych dociskające szczęki lub do tłoczka dociskającego klocki hamulcowe. W rezultacie wszystkie koła mogą hamować z tą samą siłą. Aczkolwiek, pompa hamulcowa jak inne elementy w aucie zużywa się. Wówczas niezbędna jest wymiana lub regeneracja pompy.
Najbardziej opłaca się regeneracja pompy hamulcowej, którą można wykonać w auto serwisie Auto Plus Garage w Wrocławiu czyli u nas. Jeżeli zgłosisz się do nas to natychmiast zaopiekujemy się Twoim samochodem. Po diagnozie usterki zajmiemy się naprawą auta. Od 2 lat regenerujemy pompy hamulcowe w Seat, Ford, Saab, Opel, Porsche, Citroën, Suzuki, Smart, Jaguar, Lexus, Fiat, Alfa Romeo, Nissan, KIA, Skoda oraz innych autach dla naszych klientów, dlatego możesz mieć pewność, iż zrobimy regenerację poprawnie.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).